Rehab..

Lille rump,fis,crabat gossen loffaman går på rehab nu. Han skall träna för att undvika snedställning och att kroppen"stannar" och inte blir stel in i det sista. Och hans rehab övningar är i bassäng. Och då måste mamman bada oxå . För tillfälligt känner inte jag att blotta min förfläskade kropp. Men jag gör det givetvis och utan förbehåll. Får väl in i duschen o fixa till mina diverse ofrivillgt växande "hårludd". Det är ja massa assistenter med till de andra barnen. Och jag vill ju inte se till att uppmärksamheten hamnar på mitt "ludd" istället för barnen:-) hahaha
Upp med hakan gossen i morgon blir det vatten "lekar"

Kommentarer
Postat av: Tone Wiig

Så fint at han er i gang med trening...Så får du hoppe i vannet du også...Du er jo morsom også da..he he..Han ser ikke helt fornøyd ut på bildse.

2009-02-05 @ 10:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0