tävling

Jag är med och tävlar klicka här och tävla du med

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Hej hej! Det vore ju kanon om han kunde göra det! :)

Ska höra lite med Jonte med vad han säger om det. :) Kanske att man kan svetsa dit handtag och det kan ju han.:) Det finns så mkt man skulle vilja göra men tiden och orken måste ju finnas också. Just nu har jag allt annat än ork. Är ju dålig om nätterna, var det i natt. Har några skumma skakningar. Men på Måndag måste jag vara piggelin, då ska jag börja knega igen. :)



Segt och jobba på helgen hörru. :S

Melodifestival i kväll, mys. Abbe o Matte är på MAxi och handlat mums till kvällen. Tea leker med en kompis. :) Jag småpysslar lite för att skingra tankarna. Jag gör djur av dekorplast som ska sitta

över en golvlist på Albins rum. :) Skulle helst vilja sova trots att jag steg upp kl 12 8kom inte upp innan) så det är bäst att ta sig för något. Kan ju inte sova bort hela dagarna, även om man skulle kunna. :)



Ha en trevlig kväll!!

2009-02-07 @ 15:27:17
Postat av: lena

Ja, när klockan ringde i morse så fattade jag ingenting, somnade inte försen vid halv tre så jag var så sjukt trött. konstigt det där med sömnen, precis som tystnaden och mörkret på nätterna gör att man slappnar av och vill så gärna sova att det bara bara inte går.

Och ibland måste man helt enkel sova kapp och om det är en förmiddag som får "stryka" med för att man skall må lite bättre. Då får man ju bjuda på det. Sömnen är ju trots allt A och O och kan man inte sova på nätterna så måste det va bättre att ta igen det på "fel" tid än inte göra det alls!! Nja han urar på "väskan" men verkar som den är krångligare än den ser ut. Får inväta hans funderingar:-)

2009-02-07 @ 18:45:09
URL: http://lattochlagom.blogg.se/
Postat av: Jerry

Tack för kommentaren! :-)



Jag blev utmanad på bloggen, och var tvungen att utmana 6 personer. Så jag handplockade några bland kommentarerna, bl.a dig. :-)



http://tendency.blogg.se/2009/february/utmaning.html

2009-02-07 @ 18:50:12
URL: http://tendency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0