hemma hos oss

Jag tycker om att inreda, fixa , flytta rundor på ting. Vi har snart renoverat i 10 år och alltid något nytt på G. Köket fixade vi för ca 10 år sedan men  är nu omgjort igen. storarummet håller på att bli kontor/sovrum och vårat gamla sovrum har blivit tv-rum ihop med varandan som blivit inbyggt matrum. Stänndigt något!! Glimåkravägen tar nu oxå tid och det konkurerar ju med hemma fixet. Och när sommaren närmar sig är det våran sommarstuga i mitt underbara Norje mitt i SWEDENROCK. Den är snart snart färdig, men gäststugan har en del fix att ställa iordning, lite ström och annat små fix. Men vi räknar med att vi blir färdiga i år 6 år av fucking slit   yeeyee
Inreda är kul, alla dessa färger som man "lovligt" kan använda av sig nu. Vitt är inget för mig jag har haft en vit period för ett par år sedan men tycker det var svårt att få det se "möbelerat ut. Allt (allt) som inte skall vara just där!! just då!! syns så mycket i en ljus inredning och gör att det ser "rörigt" ut om det inte alltid är helt i ordning.Jag menar typ alla barnen som lägger massa leksaker med massa färger på sig bara LYSER som stora stoppljusen att de ligger och väntar på att sättat i ordning.(förstår ni vad jag menar) Och jag tycker att man måste "kämpa" att få en röd tråd i en vit miljö. Men detta är min åsikt vet att det finns många som lyckas bra men att inreda vita miljöer fast inte jag kan. Man kan ju klart byta och sätta till olika färger lätt,, men då kan man ju inte köpa kvalitet saker för det kan man ju inte slänga ut hur som. Så därför finns det massa färger hos mig, vi alla är ju olika och tur e väl det!!!!!!  jaja massa tankar har inget annat för mig just nu än fundera på oväsentliga ting...lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0