jävla f.. skit hjälp??

Var finns hjälpen när man behöver den. Barnförsäkrad till max ..premier betalas och betals men när man behöver hjälp då finns den inte.Klausul på denna sjukdom!!!! va fan liknar det. Snälla kan jag inte få en lite liten peng???? Kan jag inte få ett par glasögon iallafall??? jag har dock köpt sex par själv under 2008??? NEJ!!!!!!. hade han inte haft denna muscel dystrofi hade de inte gått sönder!!!!! JAHA!!!!!!. Då får jag TACKA för mig och säga upp försäkringen då..VARFÖR DÅ???? säger KÄRRINGEN.. jAG FÅR JU INGEN HJÄLP VARFÖR DÅ BETALA pengarna måste ju komma ifrån någonstans och jag kan ju inte jobba nu. Och vårdbidraget är ju en "skit" i vinden täcker kanske bara rehab bensinen.14 mil tur/retur. JAMEN han kan ju få någon annan sjukdom typ leukemi JUU??? NÄEEE du tant vi har misst en 10årig gosse i cancer så den tanken kan jag absolut inte INTE ""leka" med. Jag är här och nu med loffe ..HJÄLP MIG MED DE BEKYMMER HAN HAR.... FANTISERA INTE OM VAD SOM KAN KOMMA SKALL....
tACK OCH ADJÖ TILL trygg o .....
mysiga rehab bollarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0