nja kan jag ha det så här.....

En spegel i köket med ett gammalt halvmånebord framför. Har ju alltid haft telefonenrna i köket och vill ju förtsätta med det. Detta är enda stället efter renoveringen som jag kan ha dem.  Tänkte med något nytt till, vet inte vad??På  malins inspirations blogg såg ja den svävande bokylla OCH den gillar jag.....det blir nog den..jappp......gubben har ju förtag och de var inga pix att köra plåten och "bocka till  i en exentapress han räknar med då en kostnad på ca 10 kr styck...bra va!!!!

Men har inte bestämt mig riktigt än  om speglen får hänga kvar...
så och så och så


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Nu kan jag ju klicka upp bilderna. :) Bra! Jag tycker du har fått till en bra blandning av gammalt och nytt.:) Snyggt tak! Jag vill mä ha bjälkar. :( Har varit inne på att göra fejkbjälkar :) Lr vi har gjort några men inte alla...får se. Vill ha bjälkar på ovanvåningen sen. Det är snyggt, både med vita och mörkbetsade/valnötsfärgade och med svarta.

2009-01-30 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0