Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in i min blogg :)



Följ den med blolovin också :)) http://www.bloglovin.com/blogg/53092/--s-a-r-a--



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-01-04 @ 21:34:22
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Välkommen hit! :D

2009-01-04 @ 21:53:05
URL: http://johannaabj.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

lena; Hej på dig Lena!

Vad roligt att höra av dig

och hitta till din blogg. :)

Visst är det roligt att blogga?!! :)



Jo det har blivit mycket vitt det senaste 1-2 åren mest för att det är "säkra kort" och det blir så mycket ljusare. Våra rum är ju inte så stora heller så man vill ju försöka göra så att dom upplevs större. :)





Tidigare hade man ju färger som gult, terracotta och grönt på väggarna. Sen tyckte jag att det var svårtatt passa till dom färgerna och även att det blev lite dystert.





Det vita gjorde att hela huset lyste upp och det är så lätt att tillsätta vilka accentfärger man vill.

Med lite färgklickar till det vita och svarta så tycker jag ändå att det känns mysigt. :)Te x nu när vi har rött, känns så glatt på något vis och det blir en läcker kontrast. :)





Men visst förstår jag absolut precis vad du menar med det vita. Det kan upplevas som omysigt och "kallt". Man får prova sig fram så man kan skapa "värmen" ändå. :) Jag har varit kluven många gånger till vad jag ska ha för "stil", gillar ju så många olika stilar men allt funkar inte hemma hos en själv.





Nu slipper gubben bli galen på mig också när vi har neutral bas att jag vill måla om efter 1-2 år också. ;) Iofs ska sovrummet snart målas om till...håll i dig....vitt! ;) Tänkte ha ett rum helvitt med inslag av rostfritt, zink och sånt. :) Sen har jag planer på att tapetsera garderobsdörrarna med trädtapeten från Cole & Son men jag är tveksam till att jag får med karln på det. :S Hade varit härligt att vakna till en björkskog annars! :)





Då är det skolstart i morgon igen då. Tea har precis haft vinterkräksjukan, usch! Vi har haft pysselverkstad i dag. Gjort mönster till gosedjur vi ska göra. :) Nu måste jag bara ha tag i lite tyger också. Tea ska sy sin gosing själv. :) Hon är så duktig. Nu ska jag ta en kopp te, känner mig seg. Bara man inte åker på magsjukan. :S





Må så gott så hörs & syns vi!! :) /Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0