Det fixar sig!!


Kommentarer
Postat av: lena

Malin! visst e det skönt ibland och bara "va", jag har kännt mig sliten ett taga nu men det fixar sig,, eller hur!! DONT WORRY

2009-03-08 @ 19:18:23
URL: http://lattochlagom.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration&design

lena; Tyvärr vet jag inte vad den heter. :(

Kanske man kan mejla Livingetc och höra om dem vet.

Visst är den ball? Skulle du vilja ha en? Kan tänka mig att den är svindyr. :S



Den låten lyssnade jag mycket på precis innan jag & Matte träffades. :) I lika Bobban! =)



Har med känt mig sliten, men känner mig något piggare nu, fast det går ju upp & ned det där. :S

En riktig lugn&rohelg var verkligen behövligt. :) Och i går tiggde jag til lmig en nack/ryggmassage!! åhh! Kanske därför jag känner mig lite piggare i dag? :)



Hoppas du får lite ny energi snart. :) Bara solen tittar fram gör så mycket för ens mående. Allt känns liksom lite lättare då.



Sitter här med en kopp te och njuter efter middagen. :)Småkikar på nya Tophatlampan lite då & då. r så nöjd med den. Den finns på rea nu, 1795, dyrt men iaf billigare än 2500 kr. Ska du inte slå till på en sån om du gillar stora lampor? Finns i svart också. Någon skrev att den även finns i andra färger men jag har bara sett den i vitt & svart.



Ha en fortsatt bra dag!

2009-03-09 @ 13:04:15
Postat av: madde

fin blogg du har,vad tycker du om min?

2009-03-09 @ 19:42:54
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0