Visst behöver man dessa dagar!!



Loffen fixade sin tårta själv..

Kommentarer
Postat av: Eva

Den tårtan skulle då jag velat smaka på !! mums.....

2009-05-03 @ 21:26:15
Postat av: lena

Håller med ,,, den blev så himmla fin av detta oregelbundna mönter av godsaker, inte som när mamma skall fixa då skall det vara symetriskt. Gillar loffens stil bättre =)

2009-05-04 @ 08:43:02
Postat av: Malin Inspiration & design

Jaaaa, det behöver man verkligen!! Vilken bjässehängmatta ni har!!! :) Här har vi inga trän å hänga nån i. =(



Ha det gott!

2009-05-07 @ 16:49:00
Postat av: Malin Inspiration & design

Tack för dina tänkvärda ord och du har så rätt!!!! :)

Jag försöker att inte bry mig om vad andra tycker och pratar om och det går bara bättre och bättre. Snart bryr ja mig nog inte alls. :)



Ja solen gör undervärk! Man får sån lust att fixa & dona i trädgården. I sommar ska vi förmodligen påbörja vår altan. :) Jag saknar att inte ha någon altan att sitta och mysa i. :) Så jag planerar och drömmer mig bort. Allt kostar ju så man får ta lite då och då.



Sen diskutterar vi lite husfärg, ska väl måla om det om nåt år eller två. Jag vill ha, håll i dig! Svart! Men Matte säger att det blir varmt och att man inte får några garantier på färgen och att panelen kan krokna och spricka. Så det får nog bli mörkgrått i stället, typ granitgrått kanske. Mattias vill ha ljusare grå. Inte lätt med de här olika viljorna som är jämt. Är det du som bestämmer allt sånt hemma? Det skulle vara så mycket lättare många gånger. ;)



Ha det fint!

2009-05-14 @ 20:45:17
Postat av: karola

mysmys med hängmatta, det gillar jag skarpt!...

ha det gott!

2009-05-15 @ 10:34:44
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0